
Tervetuloa Parceron webinaariin torstaina 15.5. klo 9!
Olemme kärsimättömiä ja janoamme pikavoittoja, mutta strateginen pitkän aikavälin johtajan ote markkinointiin on tie menestykseen.
Miten brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti ja vastataan samalla lyhyen aikavälin myyntipaineeseen?
Näihin kysymyksiin ja moniin muihin vastaamme Parceron Brändin strateginen johtaminen -webinaarissa – jotta sinä voit johtaa menestyksekkäästi yritystäsi.
Mukana webinaarissa Cloettan Senior Brand Manager Niina Lammila, jonka kanssa tarkastelemme erityisesti ikonisen Tupla-brändin strategista kehittämistä.
Viihteestä ja vääristä sanavalinnoista vastaavat puolestaan Parceron markkinointipopulistit Antti 'Buutsi' Sevänen ja Heikki 'Highstakes' Kyllönen.
Seikkailun nälkään!
📅 Aika: Torstai 15.5.2025 klo 9–9:45
📍 Paikka: Verkossa – linkki lähetetään sähköpostilla ennen tapahtumaa
Ilmoittautumalla liityt samalla Parceron inspiraatiokirjeen tilaajaksi ja saat ajankohtaisimmat markkinointi- ja brändinrakennusvinkit suoraan sähköpostiisi.
Ilmoittaudu heti täyttämällä alla oleva lomake ja varmista
paikkasi – tervetuloa mukaan!


Webinaarissa mukana Parceron perustaja ja brändimies Heikki Kyllönen sekä Senior Concept Designer Antti "Buutsi" Sevänen.